2011-05-24

新 theme

轉咗新 theme,啲廣告唔見晒,不過其實咁耐都無收過錢,係唔係仲應該留呢?

5 comments:

manming said...

有新野
不過用相可能會令個page慢左

我收過一次票
要多謝太太 :P

fai said...

ha~ 唔理咁多架 la~
:P

哦,等我整返啲 ad, 叫佢 click 多啲
XD

Candy said...

其實我一直都有click架...
仲試過日日click幾次,用唔同broswer唔同電腦

fai said...

haha~ 點解我無錢收
XD

manming said...

你有無check過自己個account啱唔啱?
有無睇過自己有幾多錢左右?
有無收過google寄野比你?

我之前好似有咁上下錢google會寄野黎叫我check下資料齊唔齊,夠唔夠18歲...