2007-08-30

HoCC vs 張學友







10 年多歌齡對 20 多年歌齡

以這星期表現來說
學友勝出
原因為 HoCC 場地太差
浪費美好舞台!
唯一好處是我可以對住個台
但係前面全部都係人頭

個人表演方面
HoCC 的"愛多八十年" 大熱勝出!
她應考慮將這首歌收錄在下張大碟
為白花油皇子爭一口氣

學友雖全場演出落力
但由於觀眾反應冷淡奇怪慢熱
快歌時像去了蠟像館
全場坐定
慢歌時反而觀眾更見興奮
熱身三小時後, 完場前觀眾終於懂得"開口"
實在影響觀賞者心情 (本人)
註: 前排的自由行叔叔終於叫出"學友", 值得加許

HoCC 方面
可能大家看得不太清楚
除了少數人外大部份人未見十份興奮, 歌迷表現與之前的演唱會相差甚遠
可惜可惜

總觀來說
兩場表演... 也未得滿分

P.S. 有冇人有學友飛賣比我? 我想去影返幾張相
P.S 2 . 相後加返啦~

4 comments:

kinkin said...

Hocc 個場真係唔多得....音響唔多得
showcase concept 幾好
企係度咪睇唔到d 人頭 law, haha

學友真係落力一d 都冇留力, 攪到最後仲走音tim....奈何d 人實在....唉..
我真係好想企係身玩, 但係我相信一企係度, 後排d 太太們一定叫我坐番低

我地係度狼叫時, 我見到同聽到前排d HK 經濟支柱係度笑我地, haha~~
我都聽到佢叫, haha~~

我覺得某程度上Hocc 唱新歌時間佔左個show 一半, 但大部份人都唔識, 包括我在內...我諗呢個係其中一個原因d 人比較難投入

manming said...

我都覺得睇學友個concert既人反應一般
可能係太多唔同年齡、階層既人
所以令投入的人數少左

manming said...

Hocc果個咁多吉座位?
點解我無得去?

fai said...

因為
未入晒場囉~