2008-05-04

I am fine and 奇異之工作

無 post 一排,我而家點呢?我嘅南島遊經已完結,不過有啲出名地方都無去,原因為無去過,仲會有幻想 :)

嚟緊呢幾個月我應該以打工為主,賺錢為之後嘅旅程做準備。不過有多錢的話,希望我可以再去完一啲貴嘅玩意。唔知點解,去到呢一刻,我經已無咩想玩,連 Bungy / Skydive 等未玩嘅活動都好似無咩興趣。唔知會唔會因為天氣太凍呢?

我而家又點?
我而家喺一間包裝廠做包裝奇異果。我地呢啲 WHV 人主要會負責三種工種:
選果 (選返啲靚同唔靚嘅果出嚟)
包果(選好之後當然要包好運走)
搬果(包好咁要搬上卡板)

我最初喺做包果的,但喺做咗半日就去咗做搬果 lu~ 我計過平均每日會搬 1.5 - 2 噸奇異果。我估都喺一個唔錯嘅運動嚟嘅~ BTW 我嚟咗呢半年,原來好似輕咗 8 Kg,哈哈,不過可能喺因為之前食得太多。

講住咁多先!

4 comments:

manming said...

你仲會係NZ幾個月?有咁長咩?

果d活動可能太貴啦... 仲有你會諗住再去嘛,所以留返d活動下次再玩都得

輕左8kg都唔少喎
係咪因為成日走黎走去
加上又少左湯水飲
所以輕左係正常既
有無掛住屋企呢

fai said...

Yes ar, I left at 28/7 ma.

Sometimes i miss you guy so much lei~
haha

manming said...

之前去兩個星期旅行都會諗下香港
其實香港都真係唔錯
可能其他地方d野真係好貴
同埋氣候唔同都有影響

kinkin said...

無去都唔緊要, 帶住d 遺憾離開等自己下次有借口再返去ma, 到時有機會一齊去的話咪等你做guide law

咁你留意多d 個exchange rate, 見NZ D rate 高就換定d 錢啦~(係唔係換USD?)

而家日日做體力勞動, 又少左出街食飯(我估), 又唔駛清"送"尾(都係我估), 自然會輕la

I miss u too~~ ^0^

有冇掛住d 香港美食呀??