2008-06-30

Euro08 & 激流之旅

2008 歐國杯,由於屋企無“現在”,所以成個歐國杯都無咩點睇,都喺睇吓精華同新聞。不過對於我呢個唔太熱衷睇波嘅人其實無咩關喺,其實睇唔睇呢場決賽,我都諗咗好耐,最後都喺決定唔搵周生住,睇吓呢場“二奶皇”可唔可以打破佢嘅命運。

可惜除咗開波頭十五分鐘,我覺得全場德國隊都係喺發夢之吓比人玩,相信佢呢場都算喺佢地打得最差嘅一場。“二奶皇”亦無拆自己招牌,爆頭之餘仲歷史性成為“四亞皇”,其實睇見佢都傷心。不過我當然唔會帶住呢份傷心去訓,因為訓三個鐘左右又要起身返工。

不過唔知個天喺唔喺想玩我,定喺佢因為買重德國而傷心。

今朝返工,超大雨,行去地鐵站,行咗都無十分一,經已成褲濕晒,平時行開嗰條平靜嘅小路,今日變得異常刺激,有水池,有激流,仲有個小瀑布 tim ~,基本上落到地鐵站,成個下半身都滴緊水,我都唔知自己喺水上飄緊定喺路行緊囉。當濕晒嘅褲滴水落濕晒嘅鞋,原來喺無咩感覺。一路行一路滴,一路滴一邊睇都市日報,雖然返到公司嗰陣都差唔多滴完,可惜對𧙕仲喺扭得出水,去廁所扭完水,抺完都仲喺咁濕,結果而家對𧙕“條條 fing”咁放咗喺我枱吓面,唔知放工前佢會唔會乾呢?

2 comments:

manming said...

我估唔會乾晒
因為我試過... 要幾日
. ."

kinkin said...

如果咁大雨, 我會拎埋對鞋返公司先換