2008-02-23

大家好嗎?

又喺一個 general 嘅 update,不過今次想講吓去到今日,我對成個 trip 嘅感覺。
好多人話呢到好靚好靚,但係我到而家,去過所謂靚嘅地方,都只係“哦”一聲,其實未有好強烈嘅感覺比到我,可能我去嘅地方未算最靚掛?
到呢一刻,令我感受最深都算喺 farm stay 嗰一個星期,最深刻唔喺環境,而喺農場主人。
主人喺一個德國人,點解移民嚟呢到?其實有好多因素,佢最開頭嚟到係做有機酒,但係今日佢經已變左一個心理醫生(正確名我未肯定喺咩,不過大約喺幫人解決心理上嘅問題)。喺佢身上我學到同人相處可以有更好嘅方法,令大家都開心啲,咁講講好似好空乏,其實喺因為我都未敢好肯定咁打出嚟,我好希望我打完工搵夠錢之後,再有機會去佢到再留多一至兩個星期,再喺佢身上學識點整果醬同點同人相處。
亦都因為呢個經歷,令我覺得其實好可能成個旅程,令我最大得著未必喺大好風光,而喺同唔同人相處嘅時間。身在香港嘅各位朋友,雖然你哋好多人都有 Blog,但喺我實在唔夠時間睇,唔知大家過得點呢?希望大家過得開開心心。

P.S. 我而家整理緊我北島遊嘅 blog,希望精簡化後可以盡快 upload。

2 comments:

manming said...

其實你影既風影有好多都好靚
最少有好多景係香港未必見到
因為每個地方既景都唔同
人亦都一樣
香港亦都有好多唔同既人
不過香港通遍既人都比較忙
加上身處異地既人際體驗又會唔同o者 :)

Anonymous said...

'where' u are and 'what' u see could be very different when the 'who' factor varies.

e.g. the same TPE could be very diff when with jessicur, mr mc and cheung man (with cheung man jau funny d lor, yau hor yee bully kui. kakaa)

being away from home jau hai a good time to think think who and what u treasure most at home...

- gwutz