2008-04-12

Blenheim 簡介

我留咗喺 Blenheim 都大大話話個幾月,呢個其實喺一個咩城市呢?

節錄自 Wikitravel.org

Blenheim is the largest town in the Marlborough wine growing region in the northeast of the South Island of New Zealand. Blenheim is always in the hunt for the title of New Zealand's sunniest town. It has a population of around 27,000. It is situated on the Taylor and Opawa rivers.

"Largest town in the Marlborough wine growing region" 所以呢到其實除左酒,真喺無咩,嚟嘅人除咗去酒莊,就喺去葡萄園打工,附近真喺無咩玩。

呢到有咁多葡萄園,主要喺佢氣候得宜,都無咩特別,哈。大家有機會嚟 NZ,又鐘意試吓葡萄酒,記住嚟呢個城行吓。

回應一些 comment
mm
唔駛買相機啦唔該,叫咗屋企人寄部舊相機比我用住先~ 不過你中咗六合彩我又唔介意~ haha

至於我同事間屋,等我講吓有咩:
屋一間
農場數片
行山徑
兒童遊樂場
河一條(其實條河喺唔喺佢嘅我真喺唔知,總之無嘢做可以行去河 (1 mins)游水。
樹大量
草大量
馬兩條
貓一只
仲可能有好多嘢我唔知,因為實在太大
haha

南島遊
唔經唔覺,又打左個幾月工,呢個星期日就會開始我嘅南島遊,北島遊之後,開始對成個 trip 無咩 expectation,不過咁都好,可能會再有驚喜,大家祝我一路順風啦!

1 comment:

manming said...

你個同事屋企真係大得太誇張喇...
之前條youtube video睇唔到呀
咁你settle好就話比我知啦