2008-04-08

浮潛初體驗

先前提過會去 Kaikoura 玩,咁玩咩呢?其實喺去玩浮潛。Kaikoura 喺南島東岸,面向太平洋嘅一個小鎮,主要喺做海產業同旅遊業(一年都有成百萬人去㗎)。喺毛利文(咩喺毛利文?即喺紐西蘭原居民嘅語言)Kaikoura 意思喺 Kai = 食, Koura = Crayfish (Crayfish 唔 Aust 同 NZ 唔喺惷魚,喺 Rock Lobster,無錯即喺龍蝦啦!)所以好明顯 Kaikoura 喺食龍蝦嘅一個好地方!!(不過由於 Crayfish 多數要嚟出口,所以呢邊貴錢都好貴,一隻手咁大(拉長計)都要 NZD 20 以上。

講咗咁耐,都未講我咁大個仔第一次浮潛喺點。第一次當然喺跟團參加,由於而家唔喺旺季,所以我地三個香港人喺包團嘅。準時到達 Kaikoura,搵到今次領隊加教練之後,我地就開始換裝備落水。換好裝備,簡介過點用同點捉海產之後,我地就出發去比較淺水嘅地方練習,最初都有啲擔心,但喺試咗一陣之後,原來浮潛都唔喺咁難。教練見我地都快上手,跟住就同我地出去深水少少嘅地方。點知轉個頭,佢就喺水底拎左隻海膽上嚟,度過大細無問題,就放入 catching bag。捉完海膽,轉頭佢又捉左隻龍蝦上嚟,真喺快手。再游多一陣去第二到,原本我打算去深水少少搵吓有冇嘢,不過呢個時候覺得有啲唔舒服,結果要坐埋一邊抖,真喺唔開心。抖左一陣,浮潛時間都差唔多完,教練就同我地一齊走。是日收穫如下:
海膽 x 1
龍蝦 x 1
鮑魚 x 3
Butterfish x 2

上岸後教練用極手嘅手法劏同洗晒所有魚穫,我地仲即食海膽~ 可能啲海水咸,我覺得呢味道咸左少少,不過即捉即食海膽真喺幾特別,而其它魚穫,亦比我地 BBQ 左落肚。Crayfish 食落味道好龍蝦,但滑啲,而 Butterfish 就喺魚一件,生同熟食都唔太突出,好似好貴嘅鮑魚,就比呀教練整得唔喺太好味啦,咸咗少少,哈哈。成個 trip 仲有少少鮑魚肉同鮑魚殼可以拎走,我呢個浮潛初體驗真喺又食又拎。

不過成個 trip 仲有一樣嘢令我唔多高興,就喺部防水相機入咗埋水,無晒反應,而家入左深切治療部,醫生話佢都應該喺咁先,唉!個 trip 無咗部細相機真喺幾唔方便,如果有朋友仔仲咗六合彩就送返部比我啦。

5 comments:

kinkin said...

岩岩星期日我都有個初體驗, 就係去左玩獨木舟, 都係feel so good

跟呢個團幾多銀呀??
睇lai 你下次都會再去wor, 自己去玩又幾多銀呀?
同埋學完有冇certificate ar?

仲咩唔舒服呀?而家冇野la?

manming said...

好開心呀
睇見都覺得好好玩
相機壞左真係唔好彩
果邊d相機貴唔貴呀?

fai said...

Kin
自己去乜都無,佢好似無呢個 offer,我都想
學完喺無 Cert
無乜唔舒服 lu~

mm
呢邊好多嘢都好貴,何況相機
sigh

manming said...

咁如果係無左部細機
不如寄部比你頂當啦
有無邊個model啱呀?

Unknown said...

jea the bbq was yummy :-)
was really funny to meet you there!
see you soon in blenheim!