2012-02-27

2012...?

有人話今年係世界末日,你信唔信?我就唔信,真係有預言,我相信世界就只會變得兩極,一係好好,一係好差。原因係掌握預言既人,一係唔會分享出嚟,自已控制世界,一係就大家都知,一齊去改變世界,變得更好。

但係呢十幾年都好似無乜改變,所以我唔多信真係會咁。

世界末日呢個傳聞觸動到我既,反而係面對危難,可點處理?我地好好彩,無地震,無海嘯,所以唔會有逃難意識,有咩事都應該係得亂亂亂,無電打唔通電話,無地鐵,情急撞車等,就好似睇戲咁。咁既情況,咩最重要?搵高地,搶食糧,有咁快走咁快?我諗到既,係同我屋企人一齊。

所以雖然我唔信今年係世界末日,以防萬一,我同我老婆約咗,如果真係末日,我地又唔係一齊,我地一齊返屋企集合,一齊渡過難關。

你又會唔會搵埋你最重視既人,一齊去面對未知既難關?

No comments: