2012-09-05

2012 立會選舉之我見


人大咗,更加留意社會,今年立法會選擇,我坐定定睇選舉論壇,不是為睇 show,而真想看看哪一位議員較有實力,可惜十分失望,没有理性辯論,只有駡戰。

總結如下:

1 公民黨: 梁家傑、譚文豪
基本上都係幫自已洗底,重申自已的宣傳口號,其餘大部份時間都係回應朱婆婆同居港權事件。

2 工聯會 黃國健、簡銘東、莫健榮、何啟明
打東九輕軌、基層同告急牌

3 社民連 陶君行
向民建聯開火,例如領匯同港鐵上市

4 獨立 嚴鳳至、陳向然
宣傳理念,間唔中比位公民黨拎分,可能梁家傑回應唔多關事

5 民主黨 胡志偉、莫建成、韓家銘
基本上都係重申政改係好事,同回應密室會議,及後向人力開火

6 民建聯 陳鑑林、黎榮浩、洪錦鉉、柯創盛
建議東九起動,同比人圍攻多,間唔中同工聯會互問,

7 獨立 謝偉俊
向公民黨開火,同比人問佢同西環關係

8 人民力量 黃洋達、陳秀慧
在我嚟講有啲失望,有佢講無人講,人地回應佢佢就話人無資格,人地問佢就話人九唔撘八,唔同論壇都話民建聯最經典爭取個廁所,同攻擊民主黨。

9 獨立 譚香文
攻擊謝偉俊同民主黨,sell 會計同女性

其實我最失望係唔同黨係唔同區都係攻擊其它黨同一個點,佢地花咁多人力物力準備都係得啲咁既質素既問題,實在令我非常失望。

No comments: