2008-01-09

再一次有新工作

我搵左份新工,都無同大家講吓喺咩,其實係喺一間當地嘅酒樓做樓面。

點解搵呢份工?因為原來聖誕後,呢邊喺唔興開 party,有部份店舖更可以休息至二月先開門,大部份都係一月八日先開工,所以唯有再搵工。

等我又講吓搵呢份工嘅經歷,話說睇報紙搵工,咁見到呢間酒樓請人,聽呀香港爸爸講呢間喺呢到其中一間最有名嘅酒樓,應該唔會呃員工,咁咪去試吓。點知一去到話見工,二話不說就經已話請我,仲話最快可以第二日返工,可惜第二日我有野做,所以就改遲兩日先返工。

就係咁,就見成左份工,不過份工只係做早上十一點至下午三點,所以人工都有返咁上吓(低)。不過好在佢一日包兩餐(早餐同放工後有一餐)都可以幫我節省返少少。

至於做野做咩呢?小弟身份係一個樓面,要做嘅就係開吓茶,收吓碟,點心籠咁。話辛苦就唔辛苦,好多野都好簡單,當然工作當中會有啲特別嘢,例如點樣可以一次過拎六位嘅杯碟去一張吉枱呢?點樣可以一次過收晒四個人食完飯留低嘅杯碟呢?完來所有野都要慢慢學,以我第一次做呢類工作,要學嘅野都仲有好多。

打住咁多先。

3 comments:

manming said...

其實一直聽你講好似搵工唔易,但係今日同個同事講開話佢女朋友係auckland搵工唔難,仲話點都有大約50蚊港元一個鐘,當然洗費都好高,係咪唔同鎮差好遠?

樓面真係無試過,係nz會唔會無香港人流咁快咁多?咁快搵到工都幾好丫,恭喜恭喜!

Sai Sai Meow said...

小大眼你近排生活點呀?

小大眼你有無搵到新工呢

fai said...

mm
我估要搵唔難,比過我份人比較老套,人地問起咪話人知我做兩個月,咁咪難搵工囉. haha

NZ 人流,一時時啦,大部份時間都唔算多,唔會爆廳


小大眼同我近排都好唔錯,hehe
不過都係做呢份工