2008-01-16

Crocs 之奇遇

話說某年某月某日,小弟喺呢邊工作嘅時間,腰包同鞋比人拎走咗(因為開工時包包同其它物品要放埋一邊,而開工時要著黑鞋,但喺對黑鞋實在不甚舒服,所以返工前同放工後我都會換返對 Crocs。

照平常咁換好晒嘢,就放低我嘅個人物品,而常日有一個旅行團嚟我嘅工作地方,相信我個腰包同鞋喺比領隊當作“没人認領物品”拎走咗,其實責任在小弟身上,因為我放錯左地方。

其實我喺工作嘅時間係唔係知我嘅嘢比人拎左,直到有人打比我,話比我知搵到一個包包,入面有我啲嘢我先知我個袋比人拎左。不過搞笑喺佢打嚟問我識唔識呢個人,講左好耐佢先明白我就喺物主(因為佢搵到我個電話,喺因為我本筆記有張核突紙寫咗我個手提電話號碼),跟住就係安排點拎返個袋。我諗左好耐,其實都無必要立即拎返(雖然啲嘢好重要,但係唔緊要)點知對方非常好人,搵 Courier 送返個袋比我,而且仲唔收我錢!最後我當然順利咁拎返個包包,入面仲咩都齊全!

大家可能奇怪,明明叫 Crocs 庂奇遇,點解只係講個包包呢?其實係因為佢地只係搵到我個袋,搵唔到我對鞋,不過經已算喺不幸中嘅大幸。

最後我都喺呢邊買左另一對 Crocs,因為著住黑皮鞋同行山鞋嚟揸車始終唔係咁舒服。原本打算買扮 Crocs 或老翻 Crocs,但手感麻麻,所以都喺買返堅嘢,價錢同香港差唔多。

故事到此,其實未完結,上個星期(8/1),有人來電,再問起呢件事,問我喺唔喺遺失左一對 Crocs :D!我估大家都做到事情發展落去會點,不過今次我唔好意思叫人送比我,所以約左佢第二日上返佢地 Office 拎返對鞋。

呢件事令我感受最深,唔係失而復得,而喺人地點都搵方法去比返啲野你,如果呢件事掉轉喺香港同大陸發生,我估我都無咩機會拎得返我啲嘢,又或者人地會問你收返錢。雖然唔同人都同我講過,話 NZ 呢十年治安差咗好多,但喺我諗其實好質素的 NZ 人,仲有好多,只喺大家無遇到。

4 comments:

manming said...

的確香港社會風氣真係未必可以免費拎返失去左既既,感覺上你今次都算係好好彩
拎左既人係咪本土人黎o架?

kinkin said...

都唔係呀
前兩日見到一個好人
係Van 仔有個女人漏左個手機, 佢則邊個男人見到仲叫停間van 仔俾返個女人, 個司機仲double check 個電話係唔係個女人

Anonymous said...

爺爺~
我又黎探你啦~~
hehe~
終完考完識啦我...
遲D再探你Xp

fai said...

mm
我估係本土人,因為佢打緊工

kin
香港都有好人,但係少好多