2008-01-14

詳述樓面工作

其實大大話話都做左兩個星期,等我詳細少少講吓份工啦!

雖然份工話由十一點開到下午三點,但係如果想食早飯,就要十點半返到去,食飯有啲咩呢?早餐嚟講,多數會有三個餸,會有菜有肉,白飯就任食,不過由於我習慣食少少嘢先揸車,所以都唔會食特別多。比較印像深嘅餸,我估喺牛腩?因為無諗過會食到,不過聽賣點心嘅姐姐講,好嘢都喺唔好食咁多,因為佢真係好嘢嘅話,老闆點解唔拎去賣呢?而午飯方面,就會有啲賣唔出嘅點心同會有炒飯炒米咁,好唔好餸就要睇吓嗰日好唔好生意啦。

之前講過十一點開市,其實十點四十五分就要做最後預備,即喺得十五分鐘食飯,不過唔駛錢唔好要求咁多(但係其實喺唔喺變相減工時 > 減人工?)。有啲咩要預備呢?例如洗吓魚_ ,睇吓各個“站台”啲嘢齊唔齊,仲有當然喺睇吓啲枱同餐具放得好唔好咁。

雖然話十一點開門,不過有客早嚟唔通趕佢走咩,不過都唔常見的。
有客嚟,會發生嘅其實同香港差唔多,都係開茶同叫嘢食。點心呢邊仲喺推車字或者人肉推銷,不過當然有例外就喺太早同太遲,就會落柯打叫嘢食啦。

咁賣嘢食就無我份,不過有時都有客叫我落柯打,最初去廚房落柯打,成個傻仔咁,搵邊個師傅又唔知,點落又唔知,慢慢過左兩個星期,大約都知要搵邊個師傅,亦都無再比人當傻仔。而其餘做嘅都係收吓碟呀,收吓籠呀,有人走左要快手快腳咁 set 返好張枱咁囉。到差唔多收工,就要預備好聽日要嘅野,跟住就收工食飯!

雖然好多野聽落都好簡單,但係做落都有一定技巧,例如點樣可以兩隻手收最多杯碗碟,雖然呢啲經驗對我無咩用,但係試吓都幾特別。

我估我份新工大約係咁啦~

4 comments:

Anonymous said...

ohh, again everything in chinese and the online translator don't work ... tooo bad :)
Florian

fai said...

Florian
Too bad, i will try to make the English version soon.
:)

manming said...

又有新野喎
賣點心姐姐咁諗詓好似世上無好人咁喎...

其實你果間野係英文為主定係中文呢?
英文落單難唔難呀?
你要比張單d師傅定係要同佢講d客人要乜?

fai said...

mm
間野中文為主,但都好多洋人客,落單都唔難,不過好多餃唔知咩打咩
落完比單師傳, 跟住有機會點心姐姐會拎出去或我自己拎去