2007-12-04

車之周六日

上一個星期六日,都是和車有關的,星期六早上,和 Flor 去了一個 in city 的車展,哪個車展是我買車的哪個,老實說選擇不多,我買到車真的有點幸運,我說到這𥚃,相信大家也知我們空手而回。不過去車展之前,我們去到一個每星期六朝才開的市集,市集內有農產品、熟食、乾貨衣物等,算是不錯呢。

去過市集及車展,中午其實計劃找小方(新的香港朋友)去 Muriwai Beach,不過時間還早,便跟 Flor 去 Parnell 食杯咖啡,我還是第一次喝這麼大碗咖啡呢!

喝咖啡途中,收到小方的求救短訊,就跟 Flor 提早出發往她工作的地方接她,之後吃過簡單午餐就出發往 Muriwai Beach。

最初以為往 Muriwai Beach 的路跟 Piha 一樣難走,相對之下這條路易走很多,到達泊好車,便往海灘出發。

相對 Piha,到 Muriwai 滑浪的人多很多(可能天氣問題?)而當天超曬,海灘的沙也是超熱,幸好我的腳没有熟。當日情況不再詳打,還是看相好。 :)



離開 Muriwai,去吃晚飯,這次又是吃中餐(其實是港餐),Flor 點了星洲炒米,我和小方就 share 一碟生炒牛肉飯(這兒的飯真的大碟)。兩個炒炒味道也不錯,相對上次夾完又跌跌完又夾的經歷,這次星洲炒米易對得多。

吃飽飽,到小方的宿舍呆了一會,看過咸哥的銀河隊先失一球,就離開,離開前還試了小方同屋的日本朋友整的日式燒餅,味道不錯。

離開回到 City,因為時間還早,打算和 Flor 去海邊拍拍日落時 Harbour Bridge 的照片,可借小弟行錯路及睇錯地圖,我們跑到 Harbour Bridge 上去,噢,在穚上看日落雖不錯,但在車上以 80 Km/hr 去看絕不有趣。

結果當然是找一個最近的出口,打算回到 City 去,不過細看地圖,出口這個地方也可能是一個好地方,於是決定試試。到了一個泥 / 石灘,看過去 Harbour Bridge 的景還不錯的,而且哪裹很特別,會見到一架架船定在灘上,應是因為水退吧?我跑到灘的外邊拍照,但愈拍愈不對勁,水愈來愈漲,為免就此告別大家,我唯有離開。

星期日,再去車展
由於這個車展大很多,我和 Flor 估計會買到車,所以泊好車後,打算坐火車去車展場地。之前 check 好左坐 8:10 嘅列車,去到車站,車站嘅人叫我地上去坐巴士,似乎係因為唔夠人坐火車,所以用巴士頂,但係架巴士 8:55 分先開,駛唔駛遲咁耐?喺巴士站等車嘅時間,有當地電視台拍緊廣告,咁我哋當然無阻住佢拍,但係佢地就有咗住我地等車,因為佢地拍個 shot 係要無車嘅!搞到啲巴士遲晒!拍左幾個 shot,突然導演想要人做路人甲乙丙丁,咁我就彈左出去做路人丙啦,唔知第時會唔會喺呢邊嘅電視見到我呢?

終於上咗巴士去咗會場,會場雖大,但係 budget 內嘅選擇實在有限,我地睇咗好耐得一架車 ok,不過車主實在唔多錫車,車身有多處傷痕,不過試實機械方面似乎正常,最尾就買左呢架車。
由於 Flor 榨慣左呔,所以回程就由我榨,去到 City,泊好車,食埋 Lunch,交返架車比佢,買車日就此完結。

1 comment:

manming said...

哈哈... 好耐都無update喎

講完Flor買車記
點解無相睇下gei?

去海灘玩都幾好玩
係香港真係好少機會
等你返黎一齊去玩下