2007-12-22

Day back to last week

又有一排無打 Blog,呢排忙咩?都係返工放工煮飯同四圍行吓,等我 day back 返去上個星期啦!

話說上星期二,係好特別嘅一日,我識o個兩個香港女仔,佢地上星期一喺圖書館撞到個嚟自香港嘅太太,咁個太太聽見佢哋講廣東話,就問吓佢地喺唔嚟自香港,咁傾咗一陣,太太要離開圖書館,但係無幾耐太太竟然打電話去圖書館搵返小方佢地,仲話第二日等佢地放工,再去探佢地,我得知呢個消息,梗喺去八吓。

我去到嘅時間,香港先生太太經已到達,同佢地傾咗一陣,原來佢哋都移咗民過嚟十年有多,似乎喺怕左回歸而移民嘅港人?
再傾咗陣,佢地帶左我地去睇吓嗰頭有咩買,睇咗唔同地方,之後仲叫我地去佢屋企坐吓。
住嘅地方同我住嗰到差唔多,不過佢地就有個花園仔,有自己種吓嘢咁,都幾開心,有生菜呀,熱情果呀,士多啤梨咁。坐吓坐吓,佢地仲叫埋我地食飯,真係開心,好耐都無食過港式住家菜,當晚真係四餸一湯,白飯任裝架!:P

其實除左傾計同食嘢,當然發現嘅嘢唔止咁少,例如呢到退休保障真係好好,每個星期政府會比成四百幾蚊 NZD 你,如果你無屋住政府仲有房屋補貼比你,四百幾蚊有幾好用?其實一般一個人一星期用二百蚊 NZD 經已好夠(連埋租間房),咁你話有幾好呢?

其實到左 NZ,就會開始諗香港生活好定呢邊生活好,喺香港,可能你做足一世,到最尾都係一個仙都無,但係喺呢邊,起碼老左唔駛仲要同後生仔爭紙皮,可以快快樂樂咁安享晚年,好多人話福利社會讓懶人,但係香港嘅生活模式又迫到幾多人癲左呢?講到咁,大家喺唔喺會諗我唔會返嚟呢?

我點都會返香港嘅,因為香港始終喺我屋企。

瞓唔到,不過打住咁多先。哈!

4 comments:

kinkin said...

咁好運, 咁你咪可以梗加認識NZ law
有冇好感動即刻諗起阿媽d 靚湯呀?

我諗咁好福利ge 社會, 一定要有d 代價
o個邊係唔係要交好多tax ar?
NZ 應該係一個退休好地方, 但好似唔係一個搵錢ge 好地方

manming said...

其實出門遇到同鄉真係好開心
多個相似似地方長大既人係可以講到好多野

感覺上你講既退休保障真係好好
但係可能中國人傳統思想影響
我都係想係香港大、香港老 :)

Sai Sai Meow said...

Merry X'mAs
And chocolate ice cream

Faistock

聖誕節及平安夜快樂
大大眼

fai said...

Kin
係架都認識多左
湯水就無乜,唔知點解呢?
其實比你搵咁多錢又點?兩腳一伸咪又係乜都無

mm
嗯,同鄉真係唔同啲
haha
係香港遇到香港人就唔會咁

faistock
Merry XMas
:)
祝屎度心想事成

大大眼
希望你唔會再比人攪