2007-12-10

拖車記

大家見到呢個標題,會唔會有啲似增相識嘅感覺?記得我喺某年某月某日嘅 Blog 都打過呢幾隻字?不過今次要拖嘅車唔喺我嗰架,而喺 Flor 架車。
佢又因為泊車問題比人拖?好不幸,唔係,而係因為佢架車爆炸出煙,迫住停係地盤門口(其實佢架車喺一個 cooling radiator 爆開左,所以有咁嘅情況)。跟住佢 send SMS 比我問我得唔得閒,見佢咁嘅情況,點都去睇吓先。
到達現場,只見其車不見其人,電話又唔通,唔通佢太傷心去左做傻事?當然唔係,其實係因為佢電話無電,又去左油站問料,所以先唔見人。

睇過佢架車嘅情況,好明顯大家都係唔識整,但喺睇到有嘢爆開咗,討論咗一陣,諗緊好唔好用我架車拖走佢架車,諗左好耐,同佢去油站買左條拖車繩,然後預備拖車。好彩剛剛有個地盤食蕉經過,我地問佢可唔可以泊住架車喺到今晚先拖,佢話唔得,因為地盤有人返,最好泊去附近某某空地,仲比左唔少拖車 tips 我地。

不過我無拖人車嘅經驗,只有比人拖嘅經驗,日光日白咁多車都有啲擔心,所以決定拖去個空地後,夜晚再返黎拖過。

唔經唔覺又到左夜晚,同佢行一次條路,覺得除左有少少斜之外都無咩問題,就瞻粗粗咁出發。一路都比想像中順利,慢車都無比人呠,無經無險到達目的地。

可能外國地方大,幫吓人拖車原來喺好平常嘅一件事。不過我估喺香港就無咩機會發生。又試多樣嘢,不過我就唔希望我要搵人拖我架車,哈哈。

3 comments:

manming said...

咁你個朋友有無受傷呀?
cooling radiator爆左係咪因為過熱?
果邊唔係好凍o架咩?

拖車用繩就得o架喇?
好似好唔安全
有無擔心過下坡會流前?

fai said...

無受傷
我同佢都想知點解爆左

係呀用繩
拖左咁耐都無事
:P

kinkin said...

maybe 個radiator d tube 用得太耐or 有crack 又可能個d joint 位有問題, 因為正常一條cast 出來tube 係唔會咁易爆, 好多時都係d joint 位頂唔到high pressure 所以會係joint 位爆 , 咁而家係唔係joint 位break?