2007-12-12

一個月

不經不覺,在 Akl 經已待了一個月有多,老實說,在發呆的時間也真多。找工没事做在發呆,吃完飯在發呆,不知智力會否因此倒退。過去這兩個月,可算是我人生中最没有目標的兩個月,有的也是短期目標,完成香港的事,起程,到步後的東西也是到步後才計劃,租屋買車搵工,長遠一點的,看不到。我想十二月開始要計劃一下了,基本上一月約了 Den 哥及 Will 仔遊北島,兩月開始再找工作,做幾個月再遊南島,之後 NZ 之行也差不多尾升,我想我也要在這個有 Internet 的時間找找我的智利及歐洲行的資料。不過有點可以肯定的,我到歐洲應該會找找 Flor 吧?而且要考慮 blog 要打英文呢~

都算好彩,去到十二月搵到一份好 pay 啲嘅工,希望可以為一月嘅行程預備一吓。

感想
好多人覺得咁樣好似好型,但係我覺得其實無咩特別,黎到之後真係有少少手停口停嘅感覺,有時為左啲錢,幾辛苦嘅工都要做,但係點解唔係香港做完先黎呢?要辛苦工其實香港都大吧?當然呢個可能係一個體驗,但係我覺得比我嘅沖擊其實唔大,希望去到靚啲嘅南島會有另一返體會。
另外,我有少少覺得亞洲同歐洲 back packer 搵嘅工種有啲分別,基於語言能力,亞洲人(特別喺日本同台灣)好似多數打算去搵果園工,而歐洲人嘅選擇就好似多少少,餐廳待應,雜工等等其它不同類型工作,小弟有辛搵到份打雜,中間仲要扮吓待應,講真開頭都有啲怕英文唔夠好,不過好彩o個啲地方通常夠嘈,聽唔到都可以叫佢講多幾次。
講開工作,好多時果園工都會有工頭,我試過自己 walk in 去果園做野,試過跟工頭,感覺都係自己 walk in 好啲,原因如下:
1) 部份工頭會遲一個星期先出人工,即係有咩事佢可以唔出一個星期人工比你
2) 做咩其實都係佢講,無得同老闆傾係差啲
3) 可能有不明來歷收費
4) 嚟到 NZ,點解仲要比人用中文話?

太約係咁多,不過其實仲有另一啲感想,下回分解。

4 comments:

kinkin said...

咪係, 你要利用呢段時間去plan 下個行程呢~~因為一個月歐洲行話長唔長話短唔短ga, 所以要好好planning, 我都好想再去呢....

點解要打英文??

"手停口停"好香港"仔"feel 呀
咁努力d 做野, 去南島盡情咁玩
咁你d英文有冇improve ar?

manming said...

咁快有「手停口停」感覺?
遲d你去到歐洲仲大件事
無收入只有支出

其實你係auckland大約有多少成工作?
(日計)

kinkin said...

到時係歐洲咪要日日買野番去煮or 食Doner Kebab + Pizza law

Anonymous said...

旅行就梗係free o的~冇咁多目標~~
不過多o的 experience 都好ar~~
見倒你o的相~~人都開心o的~好似我都去緊旅行咁~~add oil ar~~

smallcloud