2007-12-07

新工作

標題很簡單清楚,我在這兒找到另一份工作了,這次算是室內的吧?工作是甚麼?我只能說我是一名打雜。

先說說如何找到這份工吧?
找到這份工作是在這邊一個網站,但其實之前經己申請過,不過無左聲氣,今次見佢又出,再申請試吓,不過我估再網上交 CV 都無咩用,於是搵佢 Web Site,搵到個電話,就 send 左個 SMS 去話我想做佢份工,亦都係呢個 SMS,令我得到呢份工。

份工其實係去唔同 function 去做嘢,例如 set 場,serve 客人,清場等。
由於我係新仔,所以都係做吓間單野,抺吓杯,搬吓野,不過開場後都要 serve 吓人,都係幫人開吓啤酒,倒吓紅酒,倒吓香檳咁。我覺得最有用係喺一個全英文環境點做應對。仲有試吓比人點係咩感受,都係一個唔錯嘅經驗。

點解轉工?當然係呢份人工好啲,哈哈,咁我係 Auckland City,我覺得做吓 City 嘢會好啲,反正摘多一個月士多啤梨都唔會有咩新野。 :)

6 comments:

Anonymous said...

你好耐未比人點過ar?
要重拾返比人點ge感受?

Anonymous said...

爺爺好~
又黎探你啦~
hehe~

生活好似過得唔錯wor...
要比心機做野呀~

manming said...

室內既打雜?
但係又要set場?倒酒?
你去左酒吧做?
咁多數要serve邊類客呀?

kinkin said...

係唔係PR 公司呀?
駛唔駛陪酒呀? haha~~
一個好好機會去practice 英文呢

Sai Sai Meow said...

ha 今日kinkin m&m 同我
已經將你的新職業講成係陪酒員...
好慘的經歷
一個大好青年失意新西蘭
為左生計去左做陪酒...


今日大眼仔去左返左母校影的相

http://picasaweb.google.com/saistock/Cognitio45thAnniversary?authkey=3AMJ7WRNh_U

fai said...

Bone:
搵錢無法

孫:
我會比心機

mm
係呀室內
人地開 party 咁有酒,咪要 serve 人
而家返左一日工,未 sure,似有錢人掛?

kin
唔係 PR 公司,你想陪都唔得

sai
唔該晒
hehe