2007-12-15

住花園?

今日返工,好利害,去左 NZ 其中最有錢o個幾個人間屋到開工,係邊個就不便透路。
去o個個地方其實唔係佢 main house,係別園,佢仲有間 guest house,真係利害。
入到去,都唔似去左人地屋企,似去左個公園多啲,又有網球場,遊泳池,幾個花園,溫屋,真係太多,而且我只係去左少少地方,真係眼都突埋。而且個 view 勁靚,可借我唔可以影相,
做野時間,估計大部份人都有返咁上下,不過大部份人都好有禮(其實我都無乜點見到無禮嘅人。)整體感覺良好,而且食物都好不錯。哈!
其實仲有好多嘢想打,不過都係訓覺先啦。

Today job, is going to be a private party waiter. This time I am so lucky that I can go to the house of one of the most wealthest person in New Zealand. But the house I go is not the main house, that is the house for party only I guess. The house is so large that, you can found a tennis court, swimming pool and green house there. Just like you have been a park but not a house.

For the job that day, near all people I met there are nice person, and the food are excellent. ;)

Anyway, that is an excellent experience for me in New Zealand

4 comments:

kinkin said...

第一~~
咁記得聽日記得打law wor

manming said...

但係紐西蘭人比我既感覺係直腸直肚
所以有好多時都無乜禮貌
閂門好大聲
唔講早晨唔點頭

kinkin said...

NZ地震wor
你感覺到嗎?

fai said...

Kin
結果都係無打, 另外地震我都係睇新聞先知

MM
我又唔係好覺
haha