2007-12-27

聖誕節

不知大家的聖誕節過得如何?香港依然是哪樣多人吧?
今年的平安夜,是我生平第一次在教堂過的平安夜。在奧克蘭的聖誕,没有倒數,没有通宵營業的店子(一兩間總有),没有噴雪的年青人,一切都很平靜,很平安。
在教堂渡過的平安夜,當然没有甚麼特別,唱唱聖歌說說道理,之後就打道回屋一睡到天明。
到了聖誕當人,城市就好像十年前香港的年初一,大家也估計到吧?街上没有很多營業的店舖,而且人更少,開車上 Queen Street 簡直是前所未有之順暢。晚上回到屋內,自行預備了聖誕大餐,味道算是不錯吧?
Boxing Day,要開工,人工有 1.5 倍,算是不錯吧?這次是到馬場去當待應,人生第一次於比賽日到馬場,當上服務員,算是特別的經驗吧?

過了一個很平靜的聖誕節,想起陶傑在他專欄中寫到,聖誕節其實是一個充滿希望的節日,希望大家在這個嚴重商業化節日的背後,我們除了需要狂歡興祝,聖誕派對外,其實更重要的,是否 hope and love?

3 comments:

manming said...

聖誕日成條街無人?
咁d人去左邊?
去左旅行?

boxing day好似年初三咁跑馬?
都幾特別

kinkin said...

我都唔係HK 過, 所以我都唔知呀~去左番禺, 不過大陸都多左人慶祝耶誕
d 人應該留係屋企一家人咁過, 佢地好重視耶誕
你同埋朋友去定自己一個人去呀?
冇同其他人一齊過, 自己一個食聖誕大餐?

比賽日, d 人係唔會著得好隆重ga?

fai said...

mm
啲人返屋企同家人過,呢邊 XMas 係 family day
我唔知係唔係 boxing day 一定有馬跑呢?

kin
我去做野o個到因為都係要請先入得,所以啲人都著到好靚