2007-10-26

我在 Auckland 的近況

這幾天其實没甚麼忙著,只是找找屋,找找車子。倒没到 Auckland 的四周遊遊。拿了一份中文報紙,找一些出租房子的廣告看看,由於對像似乎是不太懂的英文的人,例如新移民和留學生,所以睇屋時的感覺,尤如回到祖國一樣,還是再找找看吧!

回到 Hostel 的事,這幾天都這是樣,跟人聊聊,上上網看看 Lonely Planet,不過其實 Lonely Planet 跟著我的日子很 lonely,因為我常把它掉在一邊。

有没有趣事?接上,遇到一位韓國朋友,在我願意跟他說話以後,他好像很興奮,但由於他的英文真的有限,很多時真的要估他想說甚麼。不過他也很努力試著用英文和我溝通呀。
他亦很特別,來的目的是訓練英文,但多數見他 T-shirt 短褲(比我一早凍死左)的留在 hostel 看看書看看字典,其實他應到外邊走走呀。不過昨晚他有朋友跟他一起吃晚飯(靚女來的)我第一次見他"執正"的樣,哈!

而另一個較熟的是一位來自德國的朋友,他到了 Auckland 經已個多月,一直一邊找工作,一邊遊玩,工作還未找到,遊玩經已差不多完成。原本他想找一些為期一個月的 IT 工作,可惜這邊的 IT 短工 offer 不多。所以成日在 hostel 出現。亦有不少 hostel 朋友專誠跑過去“潤”佢幾句,笑死!

今日 Aucklnad 終於好天啦~ 影左啲相,大家睇吓~ :)


7 comments:

Anonymous said...

Comfired to arrive AKL on 10th morning woh...how could i meet u sir?

kinkin said...

你plan stay 係Auckland 幾耐呀?
你唔係有本Lonely Planet 咩?點解要上網睇ge?

你咪可以同個韓國朋友一齊去玩~
你有冇識埋個靚女呀?

你會唔會好似個德國朋友咁玩成個月都仲未搵到野做呢?

manming said...

找屋的原因是hostel租貴嗎?
auckland的氣溫大約係幾多呀?
其實呢幾日你都係到處遊下o者
但係果園係咪會遠d o架?

Anonymous said...

很美的照片,好像真的嗅到了花香...

kArEn

fai said...

Re: kk
我買了車和租了 房,再聯絡吧?

Re: kin
Auckland 兩個月囉,要做野,不過中間可能去其它地方玩吓

無識喎~ haha
我唔希望啦

Re: mm
係呀, hostel 仲唔包上網
而家大約 7-17 度
果園都好遠架

Anonymous said...

This is my hotel address, for your info. 1st.

Hyatt Regency Auckland
CNR. Waterloo Quadrant & Princes St.
P.O. Box 3938.
Auckland, N.Z.

Tel : 64 - 9 - 355 1234
Fax : 64 - 9 - 303 2932

Anonymous said...

爺爺要加油喔~
唔好思"香"呀~~