2007-10-23

NZ 記

到左 NZ 幾日都無點打野,其中一個原因可能係撞到香港人,廣東話都講多左幾句!哈哈!等我總結一下呢幾日遇到既野。

澳洲 > 紐西蘭
補返少少由澳洲機場出發既野,我撘班機係由 Melbourne 去 Auckland,再去 Los Angeles,所以同機都有不少美國人,喺排隊 check-in 嘅時候,都感受到美國人、英國人同澳紐人有咩分別,美國人感覺串啲,cool 啲,當然有少部份人感覺都 nice,但係相對澳紐人,我會覺得澳紐無咁有攻擊性。大部份澳紐人衣著都好隨便,有啲你真係以為佢係唔係乞兒,但係其實佢地好乾淨,只係無乜剪頭髮。

上機後,坐我側邊係一個肥姐姐,佢未坐落黎我都怕佢坐咁長途會有機艙症候群,姐姐一坐底就問我 time 唔 time out (要唔要 time out 朱古力),雖然我想要但係都拒絕左佢,跟住佢問側邊個叔叔,叔叔要左半條,轉眼間一包 time out 經己變左一堆垃圾,佢仲要開支氣水嚟飲,真係明白佢點解咁大隻。亦由於佢咁大隻,呢程機認真唔舒服(佢坐喺到就可以頂住我)我只好坐埋一邊瞓就算。

到達紐西蘭
到達 NZ,機場按排比澳洲好點點,出關雖然有同類檢查,但比澳洲快,當然可能澳洲多幾班機到達?

不過出機場後亦比澳洲好,起碼巴士司機同服務枱姐姐都都幫到手。

入宿 Hostel
由於入住的 YHA 附近有兩間 YHA,先白痴地去錯第一間,唯有再去返我去o個間。

去到樓下,見到幾個貌似香港人的,不過都係 check in 同放好袋野。

落返去 common area,佢地仲係到,老遠聽到佢地講緊廣東話,梗係走去撘訕,當中有一個人到左幾日,有一個就返香港,有一個就去第二到。

當晚同佢地出去行左陣,結果係去左賭場(之前有講過)。

跟住既日子,都係出去行下,搵下有咩工,睇下有咩地方住,搵下邊到有平野買,睇下邊到有平車賣。

感覺
Auckland 真的没哪麼多人,店舖亦没哪麼多,而且很多韓國人,很多韓國人開的店。而在 Hostel 遇到的人,多數都是 backpackers,感覺比較友善,今天還遇到一個韓國人,他跟我談了好一陣子,他還約我跟他一起晚飯,可惜有一位香港朋友明天回港,先和香港朋友約好了,唯有看看會否再有機會與他用膳了。

7 comments:

kinkin said...

點解講多左廣東話就打少左野ge??唔多明

呢d 咪可能係大美國主義law

你今次又冇點prepare ar??點解會去錯ga??
咁搵工情況點呀??有冇收穫??

manming said...

其實你可以同機上果位小姐分享下
咁樣可能係好事 :P

你想買車?

就黎走果位香港人之前做乜o架?
可以問下喎

PS:真係唔諗住update右邊既時間地點?

fai said...

無呀咁同佢地講野多左咪少左時間打野

搵左地方搬先搵工

都係做果園囉~

Anonymous said...

習唔習慣呀 wow

JOS said...

可否影吓啲外國人?睇吓靚唔靚仔嘛~

manming said...

咁都可以問下佢地住邊
hostel貴所以唔住?

點解今日無野睇?

jos,你個blog無野既
唔一定要有account先可以post野o架喎

Unknown said...

http://picasaweb.google.com/saistock/pYOFcF/photo#5125191848242400722

好舒服呀!!
小大眼你記唔記得呢度呀

大眼仔

http://picasaweb.google.com/saistock/psfDVB/photo#5125195846856953442
小大眼爸呢度係屎度去泰國度假的相
你都影d你的返黎呀

屎度