2007-10-02

十月第一個 post

仲有唔夠兩個星期,我就要展開我嘅 M78 星雲之旅。(吓?咩嚟架?其實只係一個代號)
咁我會做咩呢?其實係之前既 post 係有少少 hints。
HKG MEL AKL SYD SCL IPC SCL MAD AMS ATH LON OSA HKG
係咩嚟架?係一啲機場代號,來年我會去既地方,有:
Melbourne
Auckland
Sydney
Santiago (Chile)
Easter Island
Amsterdam
Anthem
London
Osaka
最後梗係會返香港。

當然唔會只係 stay 係個城市或者機場。
例如歐洲我會去埋德國同奧地利等。
智利都唔會只係去兩個地方,我會想去埋呢到:
http://maya.go2c.info/cl/paine.htm
當中我留得最耐嘅會係 New Zealand,因為我申請左個 work and travel visa,會去嗰邊做吓打雜,四圍行吓咁。如果大家想 join 我,可以問我拎個時間表。

嗰邊上網唔係咁方便(雖然佢係全世界其中最早有 internet 嘅其中一個國家),大家有咩可以係到留下言, send 吓 email 比我。我會試下 reply 大家,當然大家都可以上嚟呢到睇下我有冇 update 啦!我亦會試下 update 右邊嘅 current location 去話比大家我喺邊架啦!

1 comment:

manming said...

點解你咁多廣告既?
click邊個好d呀?