2007-10-20

Last Day @ Melbourne, comment and 總結

早上到了 St Kilda Beach 附近,假日多遊人的地方,其實没甚麼特別,我只是去試試哪個漢堡,可没叫我失望。

之後去了 University of Melbourne,四個字 - “他媽的大”,不過大得來校園味没中大哪麼“好 feel”,可能因為和公共交通網交錯?

中間抽了一些時間去 Melbourne Zoo “到此一遊”。但 AUD 23 的入場費使我卻步,我入去只會拍拍照吧?還是由他吧!接著是每日的例行公事,到 SLV 上網,回覆電郵,飲飲水。

是日最後的行程,是再到 St Kilda Beach,原本不打算下車,因為四圍只是滿滿人的酒吧,雖然內裹的男男女女打扮得很不錯,不過見到漂亮的黃昏,還是下車拍照去。 :P

Me @ Melbourne 之總結
到了 Melbourne 幾日,除了 Hostel 外,最常進出的應該是 State Library of Victoria 吧? 成本只是2 AUD (因為要租個 locker 放下包包(因太大不能帶入內)),又有水飲又有得上網,仲可以叉電,算係咁啦,喺出面 AUD 2 蚊都未必買到支水。
雖然 internet 係慢啲同 upload 唔到相,但係可以慢慢覆吓 email,打下 blog,呢段嘢大部份係喺 SLV 打的。


每天要節省,食得好簡單

因為唔想未出發先破產,每日都唔想洗多過 25 AUD。
飲食方面,除左水,飲得最多應該係咖啡,不過唔係要嚟提神,喺行到攰攰地去飲杯補充體力。(Cost 3-4 AUD)
試過去所謂最多人幫親既 Gloria Jeans 飲咖啡,由於佢可能要收工,杯 Mocha 既朱古力粉仲有好多未溶... 好彩有個 free internet 補數。呢邊咖啡口味較淡,不過似乎再無時間試 expresso 啦。

食得最多?我諗你估唔到,喺漢堡包,一次 Hungry Jack,一次 Nando's,一次叫 Grill'd 的,頭兩間集團式經營,價錢一次比一次貴,不過質素我就覺得 Nando's 最差(以價錢論),肉之前講過,另外佢 D 薯條勁多油,一睇都唔想點食,而最尾試間 Grill'd 得兩間,但係質素我最滿意,一食 D 汁就咇出黎,好彩無整到成身都係,另外佢 D 薯條又金黃又無咁多油(不過我無食,睇人地食,因為食個包都夠飽。)

大家可能奇怪我點解唔自己煮,因為去 Melbourne 算係旅遊性質多,所以都係出去時間多,無乜預時間整野食。不過由於 budget 所限,好多收費境點都無去。

而澳洲聞名的「肥婆、烏蠅、啤酒肚」,見得最多的倒是烏蠅,肥人方面,可能近年的澳洲人注重健康吧?肥的多數是上年紀的人,又或者集中在 Sydney ?

文化共融?

留在 Melbourne 一段時間,感到不同文化在這兒相處得似乎不錯,不過華人的影响實在不少,可能因為華人比較早期經已到 Melbourne 淘金?在華人餐店見到不少老外拿著筷子吃亞洲食品(這邊的壽司店多是華人打理,其實只是手卷,不是壽司,另外這邊也有很多泰國、韓國食品),在美式快餐店內又有不少華人,打工的有來自不同地方的留學生(估計的)這算是 Melbourne 的特色吧?

最大感想
其實從大城市到大城市,感覺没甚麼特別,不過這邊的設施實在好得多,無論你是輪椅使用者,推著 BB 車的人,騎單車上班的人,你也不會碰到在香港常見的問題 - 路邊一級級的東東,這邊差不多大部份地方也有給他們上落行人路的地方,真方便耶。另外其實很多地方指示也算清楚,不過其實我只留在 Inner City,没有再走遠一點,可能再遠一點的地方會不同吧?

不過,這些東東都可能是高稅收下的產物,我們活在香港的低稅制度,是否會難些達到呢?不過, Melbourne 比香港的歷史多上好幾十年,地方又大,很多東西不能直接比較的。

整個城市給我感覺不錯,但其實没甚麼特別,雖然街道可能過百年歷史,但你絕不會感到這邊很老。

今日影既相~

8 comments:

Anonymous said...

好耐冇睇過你 diary...
估唔到一睇你就去左外國........ 一年遊?......
加油 ar~~!!
祝一路順風ar~~

smallcloud tam

manming said...

從你既相睇黎
墨爾本都算空氣好、地大
但係相都唔算好多烏蠅
氣溫同日照又點呀?
高稅收即係幾多呀?
未講咁快就去第二度

Anonymous said...

o係 MEL 記得去湄江食碗越南河

Anonymous said...

爺爺~
果邊生活如何呀??
睇黎你過得好開心wor~
羨慕死我啦~

kinkin said...

好似食左好多Fast Food wor﹐除左呢d 冇其他又平又抵ge 野食??

希望係NZ 你都搵到d 咁正ge 地方, 咁你先可以成日update 你個blog
係Mel 有冇識到女仔呀??

烏蠅?係我工作地方都好多, 所以我都練得一手拍烏蠅ge 好功夫, haha~~

你遲d 更加會感覺到華人係無處不在呢~

kinkin said...

安全抵步未呀??
期待你係NZ第一天report ar

Unknown said...

睇到你好有心機寫旅途上o既遊歷, 真係好似自己都去埋一份咁~
俾心機呀, 千祁唔好半途而廢~ 第日返來香港後再睇, 一定好回味! ^_^

fai said...

小雲
謝謝妳啊~

mm
都多架,行行吓梗有幾隻
有個叔叔話,夏天烏蠅多得跟著人走

Kin
湄江食碗越南河 < 太遲~ haha
無法啦,無錢嘛。
NZ 似乎無咁正,問過 Auckland Library 似乎伙 Wireless
Mel 識女仔?男仔都唔識多個,何來女仔。


生活如何?
都不錯吧,哈!像退休。

TM
但係我怕去到果園做野無咁多野寫
haha