2007-10-19

我在 Hostel 的生活

係 Hostel,我住一間六人房,全滿,但喺同房得兩個人有同我講嘢,其他幾個入面,有一個好似連其他人係點都唔想望。喺 hostel,除左服務員有同我講野,唔知點解同我講野既三個人入面,有兩個係德國人,另一個係澳洲人。
澳洲朋友是從另一個地方來,邊打工邊試試另一個城市的生活。
德國朋友側是,希望跑到地球的另一邊看看,問他為何會去澳洲,答案是夠遠。 :)
哈,似乎不想留在歐洲。

住在 hostel 幾日,没有走去 common area 跟老外 so so,可能因為短留在澳洲幾日,回 hostel 時已晚,加上不喜歡在太吵的地方談話,又要 upload 相,打 blog,想想明天去哪,所以乾脆留在房內。
幸好德國人也有和我談談,還借 Oasis 的 CD 給我(其實 Oasis 大部份歌我都有,等我借返 iPod 比佢先),更給我他的 e-mail,說我去德國時要找找他,下年找他時不知會否不理我呢?哈哈。

經調查後,同房的其餘三人,一人為荷蘭人,二人為英國人。總括來說,澳洲人最不整潔,所有物品也掉在地上,不過可能是個別例子。不過外國人總喜歡把東東放在地上,例如去厠所開大就會放銀包呀,門卡在地上,衫褲也亂掉在地上,只有德國人比較整潔。

雖然一人在房實在自閉了點,但我特意在星期五晚這個開心夜回到房中聽聽歌,去洗洗衫,執執行李,算是給我這個從滿是人的香港來的香港人,一點空間吧?

2 comments:

kinkin said...

佢地都係住咁多日呀??
唔係所有住Hostel ge 人都係想認識唔同地方人,上次係Amsterdam 都係有個唔知咩國籍ge 同房很cool 呢,又係一句野都冇講
反而第二晚個台灣朋友就非常nice,可能佢係US長大,一入房已say hi~
住Hostel 真係可以見到好多野

上次係德國Munich間Bar,個法國人都係問我有冇聽過Oasis....可惜我冇...乜佢地真係咁紅ga?

上次見過Canada d 女生仲亂...係講佢地d 行李,所有野放到周地都係....

Stay左係Aust.幾日同唔同國籍ge 老外一齊, 懂得分辦唔同國家老外未呀?

fai said...

估估吓囉,估到英國人喺點囉
haha