2007-10-22

Photos of NZ

太多野想打
等我整理一下自己先
睇住相先
:)

5 comments:

manming said...

放大張相有乜睇?

Auckland而家幾多度呀?
其實除左落雨
其他你影個天都幾好喎

Sai Sai Meow said...

我都想問張相放大係睇咩的
個鐘?

嘩sai勁d澳洲同nz都有名ha ha
你剩係得nz有

做咩你撞到個香港人之後佢會請你食飯的?
我覺得你梗有機會試wendy’s的
唔使急

kinkin said...

係唔係叫我地睇枝呀?

fai said...

因為佢煮多左咪問我要唔要
hehe

Anonymous said...

kk ng = kin

wahaha...