2007-10-19

Melbourne 遊感 (2)

出外後 update 既次數比喺香港仲多,真係搞笑。
墨爾本都有成一百五十年歷史以上,所以城市內有很多舊式建築物,遊走在新舊交接的空間中,感覺實在没甚麼特別。(吓?玩野呀!)因為哪些建築物實在保存得太好,其實不覺得它們經已這麼老。這幾天我其實只是在 Melbourne City 走走看看,感覺就在油尖旺之間遊覽。看到比較特別的,就是很多時間也會有 full gear 的單車友和跑步友,雖然上落班時間特別多,但非上落班時間也會見到。(都唔知佢地駛唔駛返工)
食物方面,當然是香港的好多。今天試了一間叫 Nados (原本有拍照,可惜可惡的 xD Card 出了問題),聲稱 fresh grilled meat 令你一試難忘,我倒難忘的是,又大又硬的雞胸,有甚麼好吃?Anyways,算吧,還是到了 NZ 後自己再煮吧!

下面是相集 3

2 comments:

manming said...

有幽靈公主塗鴉呀!
唔知係當地人定係旅人塗呢?

我去完歐洲都覺得香港食野好好多
未出去睇過真係身在福中不知福

kinkin said...

你唔update 的話, 我地點知你個近況wor
我地係你個忠實粉絲ma, 你要努力打同update 呀!!
從你d 相睇到, 感覺上佢d 建築物未係咁新or前衛, 而舊建築物又未去到好有味道ge 地步....所以我都唔覺太特別....

頭先都岩岩同個fd discuss 完, 香港真係一個好地方, 大家都好鍾意香港,各式各樣都有而且很方便呢~~

第時香港實施中央屠宰家禽之後,想食Fresh 家禽都幾難....