2007-11-09

8/11 的晚上

為慶祝小弟做完 assignment,當晚就搵左 Flor 去陪我食晚飯。
原本諗住喺食飯前搵個新黎既香港朋友,但係時間就唔到,結果都係放棄左。
泊左架車喺 YHA 附近,沿住 Queen street 行落去睇吓有冇車位,但喺免費車位比人泊晒。
行到去 Flor 住嗰到附近,收到佢電話,約左喺一個有足球場咁大嘅地方見面,好彩都搵到,見面後就去搵嘢食。
其實大家都無咩目標,亂咁行,行行吓醒起佢無咩食過中式嘢,就同佢去咗上次同 Den 哥食間餐廳。
間野其實似茶餐廳多啲,有燒味同炒野,我一坐低,聞到人地碟干炒牛河香噴噴,顔色同賣相都好靚仔,上面仲有芝麻,哈!我諗都唔諗就決定嚟返個干牛河。
Flor 就睇咗好耐,我都有解釋吓喺咩,但原來自己好白痴,燒肉同叉
燒有咩分別都講左好耐,好彩佢得油雞無白切雞,唔係一定解釋得更耐。原本我都諗過解釋燒鴨同燒鵝有咩分別,但係查唔到鵝既英文係咩,唯有放棄。
佢睇左好耐,起初諗住介紹佢食叉燒燒鴨,但係佢聽過我講中式既雞好味好多,唔似呢邊啲雞似食香口膠,結果佢要左油雞燒鴨飯。
話明間野似茶餐廳,附送例湯呢樣到都先低死。當晚應該係菜乾豬骨,德國香腸就多,邊有菜乾架,咁我又試下解釋菜乾係咩,跟住又要講吓白菜喺咩,都唔知好唔好彩,白菜英文叫 Pak Choi,我係咁 Pak Choi其實我都唔知佢明唔明,不過佢話好飲就得。
兩碟嘢分別喺我柯篤 _ 同飲啖湯嘅時間就到,連上菜都有香港咁快,勁!
我先比我個干牛河佢試,佢又話好味,都唔知係唔係乜都話好味,不過其實真係唔錯。
到佢食個飯啦,佢好禮貌咁問我試唔試,不過我話我喺香港成日有得食,唔駛啦。哈哈,幾衰。
當我食左兩啖牛河,問題出現啦,不過唔係碟牛河,原來佢唔多食揸筷子同"o倫"骨! OMG!點解我無醒起,佢兩味都有骨,點算!?見佢夾起又跌,跌左又夾,夾起又碌去第二到,咁食成晚都食唔到架?去到呢個地步,唯有試吓再教佢揸筷子,教左一陣,佢有進步啦,雖然都有跌,不過最緊要食到。
食完飯,佢話搵甜品食,結果喺去食左個冬甩,哈。
再吹吓水,咁就過左一晚啦。
:)

以下係小弟個“行程”

View Larger Map

4 comments:

kinkin said...

haha~~
描述得好正呀~~
燒肉=Roasted Pork?
叉燒=BBQ Pork?
菜乾=Dried vegetables?

我上次要explain 夏桑匊...仲大件事...我都唔知點講...

manming said...

其實你過左去大洋洲之後
錯別字仲多左...
「慶」祝
「食」晚飯
「泊」左架車
鵝既英文係咪goose?
goose and golden egg 個故仔
有時面對面就會唔記得o架喇,呢個情況我成日都遇到

其實食中餐都可以用匙义喎
我平時都係咁 :P

Sai Sai Meow said...

係呀好攪笑呢
我睇到你話唔識d野食點講
有d 好唔抵得
因為如果佢問我我一定識講
你知啦我咁鍾意食野ha ha

另外睇你個熊仁朋友查筷字o個段
我笑到噴口水
你諗下一個人好肚餓d 野食係你面前
任你食但係食極都食唔到有幾可憐
係啦你應該可以幫佢問o個間'茶餐廳'羅叉匙
香港d 茶餐廳都有啦
ha ha

fai said...

Kin
類似啦
haha
但係都好奇怪咁

mm
好明顯係無睇多次
個泊字一個有錯一個無錯
應該係 goose

sai
我食完先睇到有另一個洋人用叉匙