2007-11-08

完了!

哈總於完成 assignment 了,可以再次打 blog 打得詳細啲。
好彩我都有簡單寫低有咩要記~哈!
但係其實時間都亂晒,寫咩好呢?
不過講吓我離開左香港成個有冇咩特別?
其實有件事幾特別,離開香港時都有發生,就係每到 hostel,我都係第一晚訓得特別好,跟住就一般,好易醒,仲會發埋啲好古怪嘅夢。例如夢見一啲好耐都無見又或者唔係好熟嘅人。啲夢真係好奇怪,不過我經已唔記得左係咩啦。哈哈!不過可能因為 hostel啲坐唔好訓,又大聲啦(即係一轉身就成房都知你轉身)。
不過自從搬左去呢間 house 後,就無咩怪夢,仲成日訓到唔知醒,哈哈!
另外仲有咩呢?我諗都係一個人四圍去,但係去埋啲人多嘅地方就好奇怪咁,因為人地都係一大班或者一對對,我就好似去睇戲咁,感覺都好特別,哈!

2 comments:

manming said...

恭喜晒!
努力搵工喇!
你仲有好長旅程要走
所以要留多d盤「村」呀

因為呢間house你自己一間房嘛
緊係自由好多啦:)

fai said...

我都希望快啲搵到工