2007-11-02

十月尾的經歷

打完上一篇千字文,再無打野,哈,因為要做 assignment。
咁呢幾日當然唔係坐係到啦,其中一日係出左去,去左 Auckland Museum 同 Devonport。

先按時間講返有咩發生

10-30 Auckland Museum, Devonport 之旅
呢日約好左 Den 哥同新嚟嘅 Will 仔去呢兩個地方,原本諗住揸車去接佢地,約好左九點半到達 YHA ,點知唔知發咩神經,行錯路,結果要十點先到達 YHA,接住去 Museum 都叫順利。去到 Museum 天氣好唔錯,大家喺門口影下相,跟住就入去。其實入去 Museum 參觀喺唔駛錢,佢叫你捐五蚊比佢,不過咁啱有個 Darwin 嘅展覽,好似幾吸引,於是大家就放低左 NZD 15 去購買入 Darwin 展既門票。入到 Museum,有毛利文化同有關大西洋既展覽,仲有 WW I 同 WW II。睇晒三層嘅展覽,大家奇怪點解搵唔到個 Darwin 展?睇完地圖再睇水牌都無咩進展,最後梗係問人。最尾終於搵到個場地,入去場地之前,其實大家經已好肚餓,於是大家喺 Museum Cafe 食左個 quick lunch,我就飲左杯好靚既 Mocha,大家可以搵相睇。
食完嘢飲埋杯咖啡,喺時間去睇個值 NZD 15 既 Darwin 展,入到去,頂!點解三分鐘就行晒!?字就係多,但係呢啲嘢我喺 Wikipedia 都睇到,駛乜山長水又遠嚟睇?仲要收我 NZD 15!?加上好多嘢以前都學過、聽過,場地只係得大約一個籃球場咁大,早知食咗嗰 NZD 15 蚊就算。最尾大家充滿住不滿咁填完份問卷,就預備去另一站 - Devonport

Devonport
離開 Auckland Museum,齊齊出發往 Devonport (其實喺去碼頭轉船)。由於唔知邊到有得泊車,左睇右睇終於搵到個爛地露天停車停,一睇價錢,咩話!?爛地都我 NZD 18 三個鐘!我地又拉隊去搵另一個車場。去到碼頭附近嘅停車場,泊好車一睇,咩話!?收我 NZD 32 三個鐘?駛唔駛?結果都係死死氣去返個爛地。幾經辛苦總於泊好車,就去碼頭坐船。其實船程好快,得幾分鐘,到左 Devonport,就去所謂既著名境點 - Mt Victoria。去到山腳,大家都行到勁熱,睇一睇錶,原來成三十度,但係轉頭上到山頂(其實兩三分鐘),有風吹一吹,又變返二十三度,日間溫差都咁大,你都咪話唔驚。上完山,再去左其它地方行吓,咁就完成左 Devonport 之旅,其實唔係無嘢睇,只喺我去得遲左少少,好多館都收左。原本諗住喺 Devonport 食埋晚餐,但係太貴,打消左念頭,我地睇餐牌既時後,仲有個洋人話我地知邊到邊到有壽司店,一定以為我哋係日本人啦。

結果大家係去左超市買野,再返 YAH 煮野食。

10-31 YHA 之牛扒餐
呢日真係無乜特別,都係做 assignment,特別在係我地約好左要食扒(超市買的)。
我七點半去到(呢次無行錯),開始預備,晚餐如下:

紐西蘭清水煮特級馬鈴薯
紐西蘭第一 “Wattie's 茄汁豆”
免費高級植物牛油香煎紐西蘭牛扒伴頂級紐西蘭蘋果
牛油香蒜炒中國小白菜皇
魔戒三部曲拍攝地 - 紐西蘭原產紅酒

我同 Den 哥同 Will 仔各自分工,先由 Den 哥做呢個水煮馬鈴薯,咁我就預備呢個蒜頭嚟炒菜。煮到咁上吓,德國代表 Flor 到場,我梗係請佢呢位由細食薯仔食到大嘅外國名廚去幫手睇住啲薯仔。我同 Den 哥就預備著手香煎我哋塊頂級牛扒,而 Will 仔就預備去炒個菜。
由於塊牛扒都成一點五厘米厚,於事我地預備先用猛火去煎熟表面,鎖住肉汁,再收細少少火去將牛扒煎至五至七成熟(視乎個人口味)。牛油起鑊煎牛扒呢啲低難度嘢,對我梗係無難度,當我猛火煎好一面,想將塊牛扒反轉既時候,塊牛扒竟然出現段層!?OMG!原來唔係一大塊牛扒,係一大叠牛扒!@#$!呢個時候我地唯有改變計劃,將厚煎牛扒變為煎薄牛扒。
雖然技術撘救,牛扒最尾都無過老(係過老,即係而家都老),而肉汁亦無法鎖住,突而奇來嘅段層亦令我地無準備咩汁。好彩食落去都有肉味同唔似牛肉乾或者香口膠,但喺要增加塊牛扒嘅汁,大家只好用蘋果或者茄汁豆嚟送牛扒食,去到呢個地步,大家都無晒預奇既興奮,都係怪自己細個唔讀好啲英文,唔識睇包裝。
食完牛扒,我地四個玩左陣 Big 2,咁我就預備搾車先送 Flor 去佢既 apartment(佢搬離左 YHA 啦終於),然後車自己返屋企。

出到去搵吓自己架車,點解咁大家車會唔見左呢?雖然夜晚係凍啲,但係架車唔會因為熱脹冷縮變到細到唔見咗架,呢個時間我心入面只係有兩個想法
1) 比人偷左
2) 比人拖左

由於小弟架錢七都唔值咩錢,我覺得係 2) 多啲。
但係夜麻麻十一點半,可以點呢?唔同我要訓街?好彩 Flor 願意借佢個地下比小弟過夜。
不過我唔甘心咁樣就要訓地下,再左搵右搵,睇吓我架車仔會唔會比其它車撞到唔知去左邊既時候,見到有架“乜乜 parking”既車,上前問吓係唔係佢地拖左我架車。查詢過後,應該係比政府拖左,佢地左個地址我,我梗係去試吓接返架車。
拎左地址,梗係跳上的士,第一時間去試吓搵返我架車,點知的士司機話佢唔識去! WTF !點出嚟行!好彩 Flor 有本 Lonely Planet,睇過地圖,我地決定行去!用左十分鐘既腳程,終於到達,去到放低 NZD 25,接返架車,拖我車既理由係泊車出界,我頂,好多車都出界啦!最衰仲要係十一點十分先拖,如果我早啲走就無事。不過點都係自己衰,我一定唔係再比 NZ 賺我呢啲錢!(仲有 NZD 130 要交,WTF!)
拎返架車,車返 Flor 去佢 apartment,順便參觀吓,跟住就返屋企,返到去都成點,唉!睇黎我呢排都無咩運行。

講到十月尾先啦,十一月嘅再講。

*** 其它 ***

離開左香港都兩個半星期,我到底有咩改變呢?
1) 鼻敏感無左
喺澳洲嗰一個星期都仲有鼻敏感,但係到左紐西蘭就無左,可能紐西蘭空氣好啲,又或消除鼻敏感要一段時間,不過紐西蘭勁多地衣,應該空氣好好。

2) 打左多 Blog
呢個相信大家有目共睹

3) 更注重英文同普通話發音
英文發錯音,老外聽唔明,為保港人面子,唔好成日比人話港仔英文差,我梗係努力啲去講!另外身處普通話家庭,普通話都喺要講得似樣少少先溝通到。

4) _ 都柯多左
到左通常食兩樣野做早餐,一喺就係牛奶沖沖早餐,一喺就香蕉,吔多咗蕉,真係 _ 都柯多兩篤

5) 早訓左
嗯,因為想生活健康啲。(定係因為無咩野做呢?)

6) 朋友既 blog 睇少左
因為呢到上網太慢...

7) 留意香港新聞多左
因為身不在香港

8) 嘢食少左
樣樣都貴,唔捨得食。

大致上係咁多,又喺時候睇相

3 comments:

Sai Sai Meow said...

ha ha
我睇你牛扒o個段爆笑羅
我覺得唔係你地唔識英文係
你地根本一心就諗住佢係一塊
厚切牛扒
咁試問你地又點會諗住睇包裝的字

另外拖車都好慘仔啦
咁夜都有人拖車
一係呢度的人太盡責
一係...應該佢地太無聊無野做
ha ha ha ha ha

係喎不如你影下你住附近的環境等我地感受下呀
你有無計過平均每人疴多左幾多屎呢
...下你食野少左但係屎疴多左....
咁你咪好快會好瘦羅
ha ha ha

kinkin said...

Ha~~~Ha~~
真係忍唔住要講"X 能仔"~~~
我起初以為得兩三塊叠埋一齊所以你唔會佢係厚切牛扒, 但係睇番你d 相都唔止兩三塊, 原來係好多塊下仲要真係幾薄....

不過可能佢個packing差, 全部叠埋一齊,所以你地誤會...haha~~~

而家你咁揸車個消費都幾貴, 又要油錢又要停車場, 又要俾人罰, 會唔會未搵到工就破產呀??

Devonport o個度都幾舒服wor~
多唔多人同埋隻狗周圍去玩ga?係歐洲時見到好多人都會帶埋隻狗去旅行

YHA可以自出自入ga?見你地成日都會番去玩, 你好似冇post 過YHA d 相wor

你地個dinner 都幾豐富wor, 毎人要幾多錢呀?

"雖然夜晚係凍啲,但係架車唔會因為熱脹冷縮變到細到唔見咗架"~~勁攪笑
你都好慘wor, 無端端俾人罰咁多錢...
o個邊有冇哈囉喂呀?你o個晚咁夜仲係條街有冇撞鬼呀?

空氣好真係個人都精神d ga, 係歐洲如是, 係台灣清境一樣

你柯多左可能因為個人冇係HK 咁大壓力, 我發現上次係我台灣o個個星期日日都有,仲要好澎湃tim,非常舒暢

manming said...

即係天色變左
個天有藍有白有灰都好靚
仲有藍天白雲綠草地勁靚呀!

牛扒分體勁呀!
解凍佢都唔分開
係都要等你煮先分體你睇
哈哈...

泊車真係好貴喎
仲要最少三個鐘咁長...
被人拖左架車勁慘呀... 好重皮

其實你打少少post少少
唔洗一次過post咁大段
咁我地咪可以睇多d囉