2007-11-26

Job seeking

原來成個星期無 update,呢幾日都係開工放工同搵工,不過其中一日就拎左架車去做全套 service check 同換機油,雖然佢 service record 都好新,但係點都係自己 check 吓好,順便洗埋 engine,做完個 service 架車靜左, service report 一齊良好, good!

咁等可以拎返架車嘅時間,我就去左 Dominion Road 行吓,呢到係我之前提過有機會變唐人街嘅街,舖頭都算係咁,不過全部都細細地,有機會再行吓。

食嘢方面,其實我經已整過鎮江骨同腐乳炆雞架啦,仲炒過飯 tim~

做野放面,都係摘士多啤梨,搵工方面,開宗明義話自己係 Working Holiday Visa,多數都唔請,去 Wendy's 交左表,去機場嘅見過工(Burger King),都去搵過士多啤梨 pack house 搵工,但我到今日仲係一個摘士多啤梨維生嘅人。

我聽日會試吓打詳細少少嘅 blog 架啦!

5 comments:

manming said...

係呀係呀,你好耐都無update過喇

service check係咪一年一次果d呀?
係auckland貴唔貴呀?

睇黎係你住緊果頭搵工都易喎
快餐店既pay同pack houst比點呀?

少少咁打都ok得o架,不過最好密少少啦 :P

Anonymous said...

腐乳炆雞?!!! ng hai should be 南乳ga meh?!!!!

gum u can tell the New Zealanders this is Chinese Cheese Chicken....triple C (friend of Triple O)

- gut

Anonymous said...

哈~ 摘士多啤梨有冇快手左呀

fai said...

mm:
我都想打密啲
其實搵工都係一般,唔係特別難唔係特別易

gut
係呀腐乳炆雞~

klas:
有但係都唔夠其他人快

Sai Sai Meow said...

有日我睇個nz 的head hunter 網頁
it 個category 入面佢話到明
佢話佢地it 人才過盛
但係就幾時都會鍾意有經驗的人
唉....係咪即時覺得好灰呢?