2007-11-13

外遊的 Weekend

大家係唔係好奇怪點解我做完 Assignment,都無 update blog 呢,其實呢幾日除咗搵工作外,另一件事就是表哥嚟咗搵我。哈!
一早約好左星期六當日我會幾點去酒店搵佢,我就預早少少,去買啲嘢同入埋油,預埋塞埋車時間過去。點知嗰日唔塞車,搞到我早到左成個鐘,哈,不過因為知佢剛落機攰,無咁早起身,就四圍行吓,去左個唔知咩公園,影左啲相,大家可以去睇吓。

到差唔多時間就去搵佢,上到佢房搞吓呢樣嗰樣,等埋佢個同事,最尾七點離開酒店出去食飯,我睇見 Lonely Planet 介紹一個叫 Ponsonby 嘅地方,話有好多嘢食,就提議去搵吓有冇嘢啱食,我睇過幾次地圖,叫埋表哥做領航員,就開車出發。一開車,轉左兩個彎,點解同地圖唔同嘅?轉左個圈返左酒店,再次出發,噢,點解咁似上 highway 嘅?說時遲哪時快,我地經已上左 Highway,一上就過埋橋去左北岸。我哋當然第一時間搵個出口走,跟住掉頭返 downtown。沿 Highway 返 downtown,行吓行吓,原來有另一個出口去我地嘅目的地 - Ponsonby,可惜車程由原本嘅十分鐘變左半個鐘有多,到達時經已約不多八點,好多舖頭都打烊。行左一陣,決定返 downtown 食嘢。搵埋位泊車,搞搞吓都成八點半先去到餐廳,我地點左一打生蠔,兩客 Mussel Pot,佢仲有免費薯條送。生蠔肥美,薯條又好味又唔油,而呢邊嘅青口真係好味過香港嘅青口好多好多,大隻又無怪味,大家有機會都要試吓,食飽飽就返酒店休息,預備聽日行程。

11/11 Piha 之旅
原本有幾個地方可以去,最尾決定去最遠嘅 Piha Beach,聽講係 Auckland 其中一個好熱門玩沖浪嘅沙灘,我哋朝早十點飲個早茶,車佢地去買手信,就出發往Piha。Google Map 同 flatmate 都話車程約一個鐘,睇過點去,抄低左就出發。今次相對順利咁上左 Highway,可借出左 Highway,問題又出現,第一,路又無寫清楚佢係咩路,二,我無地圖喺手,結果行行吓又上左 Highway,不過方向去出返去 City。
=.="
掉返頭去原本記低個出口,搞左一陣先搞清楚自己行嘅方向無錯,又行呀行呀,行行吓發覺要搵嘅路好似唔見左,結果唯有發揮路在口邊嘅精神,去油站問人!經高一指點,我地㚵於見到有個路牌寫住去 Piha 啦!Yeah!
不過不幸嘅事通常就喺呢個時間出現,去到一個分叉路口,大家睇完個路牌都有啲奇怪,係邊條路打邊條路呢?我地試咗左邊條路,但係行行吓又無路牌,又好似好遠都無得掉頭咁,結果喺一個避車處掉頭,返出去再睇吓個牌。睇完都有啲奇怪,結果梗係問人!原來我地行條路係無錯,頂!早知唔返轉頭,再經過十多分鐘車程,我地終於到左 Piha。
不過去到,個天都唔知係唔係玩嘢,我哋去嗰陣就曬到 PK,去到就無左陽光,得返個海灘。不過好彩風景都算係咁。影吓相,四圍行吓,玩吓啲比細路玩嘅遊戲,咁就預備走人,無上到當地聞明嘅 Lions head,下次去過。:)
回程都算順利,不過其實去同走條山路都幾難行,雙線雙程條路又窄,真係全程要打醒十二分精神,不過大家見到我打 Blog 都知我平安無事。
出到去,上埋 Mt Eden,食埋個晚飯,咁就過左個 weekend,以吓就喺呢兩日嘅相。

4 comments:

manming said...

有人到訪當然要招待人啦
(咁如果我黎你都記住要招待我呀)

睇黎係auckland都要熟路先可以駕車
睇見你成日都搵唔到路都好慘

其實你去到無陽光的話
可以影到更靚既相
因為對比無咁強影倒影會更易更靚
有陽光就可以玩陽光海灘囉
所以有無陽光都好 :)

kinkin said...

乜成日塞車ga??
其實係d 地圖有問題呀定係咩呢?點解成日都行錯路ge??
咁會唔會再去Ponsonby ar?好似幾吸引wor 因為好多野食, haha~~

你o個餐貴嗎?
咁快買手信ge?佢地玩幾多日呀?

Lions Head 同我地個Lion Rock 有咩分別ga?

Anonymous said...

近來你影多左自己 war~~
不過你都變得唔多~~haha~~
加油 ar~~

smallcloud

fai said...

mm:
你四月黎我發覺有問題
haha
其實係地圖同行上黎有出入 :P

Kin
CBD 咪大機會塞囉~
Ponsonby,唔知喎,你過黎我咪去囉
佢地 Stay 兩晚之嘛

小雲
係呀唔係香港咪影多啲自已
haha