2007-11-05

十一月的第一天

這幾天又是怎樣的生活呢?
十一月的第一天,是最後一天和 Den 哥和 Will 仔相處的一天,因為 2/11 他們就出發往另一個地方找工作去,白天我也是留在家中做 assignment,晚上就出外和他們用饍。
大家也没意見吃甚麼,由 YAH 出發,沿住 Queen Street 搵落去,經過食過既 Pizza,覺得唔低食既日本野,去到一個商場既 food court(呢邊既 food court 其實好細,得十幾張枱)睇完 Will 仔覺得唔啱食,行到 Queen Street 頭,都未有咩意見,但係因為要去 Sky Tower,結果去左食泰國菜。我叫左個紅咖哩牛,Den 哥要左冬蔭公飯(即係一湯一飯,哈!)Will 仔就係類似蝦醬炒飯嘅嘢,味道算不錯,雖然我個紅咖哩唔似紅咖哩,哈!

之後上左 Sky Tower (係乜?咪好似澳門個旅遊塔咁)因為無拎腳架同用細機影,D 相麻麻,不過都係到比大家睇吓。

去完跟住就各散東西,呢晚我好返就搵返架車仔,亦都好快咁就返到屋。
:)

今次打住咁多,聽日大家再睇啦!

3 comments:

manming said...

foodcourt既食物應該平d掛
你d相有d偏綠喎
係咪現場都係咁?
快d做完個assignment就快d搵工喇 :)

fai said...

foodcourt 既野都唔平得去邊

邊啲相偏色? 我估係 WB 錯
haha

kinkin said...

咁你係YHA d 朋友仔咪好多都走左law?

Sky Tower 要入場費嗎?貴唔貴呀?