2007-11-16

草莓園後感

突然又想打 Blog,正在常打之前記下的點子,或是生活的東東呢?没關係吧?

打打我的第一份工作吧?找這份工是從報紙上找到,一早榨車去,入到果園,登記左少少資料,有人簡單教左點做,就開工,真係簡單,哈!
工作環境方面,算大吧?我没去過其它果園。工作方面,其實也很先進,每人有員工編號,以手紋登記,每朝要開工,到機器前登入,就會有一些貼紙印給你,用來記下你採得的果。

士多啤梨一行行種在地上,中間有“行人通道”,每行內有四直行士多啤梨,每人負責摘左右各兩直行。由一邊摘到另一邊,之後有專人來收。點算方面,我們只要把早上得到的貼紙環在收集籃上,就會有專人 QC 及計你該籃有多重,但由於在工場進行,我摘了多少也是“估估吓”。

由於是種在地上,要摘在地上的東西,方法也不多吧?彎腰、“茂”喺地、跪喺到。小弟採取前兩個方法,結果返到屋真係好攰。而摘方法,其實唔難,不過我慢過其他人幾多,哈哈,不過第二日已有改善,睇吓再做會唔會快手啲。

其實我一直有個迷思,因為我地係計 Kg,我快手做完一行好定唔好放過每一粒好呢?因為我做得慢,會睇到人地摘漏咗咩,咁我就順手摘埋,因為好少人會返睇。不過經過今日最後一摘,我開始明白摘得快有咩好處。因為全部田嘅收成都唔同,有啲好多,有啲好少,少嘅可能睇多過摘,多嘅而係怕你睇漏。做完一塊會去下一塊,咁就可以試多幾塊田睇吓會唔會去到塊多嘅。當然我都要加快摘果嘅效率。

其實在摘士多啤梨的同時,見到很多不同的東西,在這兒摘果的人,似乎像我這樣的旅行者不多(可能果園問題),有的是老人家,有的本地人,老人家來的目的是打發時間,順便爭點錢,本地人呢?倒没問長問短,因為大家工作的時間就是金錢,這可不是一個時薪的工作,多摘一粒也多點點錢。
地方大,有塊田,唔同人可以因為唔同理由搵到嘢做,呢點香港相信比較難做到,因為香港有地都拎左去起樓,邊會拎嚟種嘢。打住咁多先,聽日去行山,早抖啦各位!

6 comments:

kinkin said...

幾得意wor~
一個幾有趣ge 体驗

點解果園問題令工作旅人少呢??

Anonymous said...

哈哈~爺爺生活好好玩呀~

士多啤梨好味呀~
你有無偷食先??

manming said...

你係咪指其他果園人工會高d?
其實你一路摘一路食有無人會知?
一粒士多啤梨有幾重呢?

Anonymous said...

我都想摘ar........
strawberry 當正餐...正~

smallcloud

fai said...

Kin:
因為地點問題囉,同埋係果園直接請,因為 Working Holiday 嘅人我耐好少好似我咁白撞上去


唔好味,哈哈
好多都好啖

mm
我知有啲果園有 0.5 / kilo,但係我要搾一個鐘車去,去呢個我搾十分鐘多啲 ja
其實一路摘一路食無人知
一粒有幾重,最重我估都有幾十 gram

小雲
妳都可以,不過真係幾攰,而且妳係食緊自已啲錢,食幾粒唔想食架啦,哈哈,樣就靚,味道一般。

Anonymous said...

请问草莓园系边度?Albany?
我有兴趣去摘,有联络电话無?Thanks.

Cherry