2007-11-20

日落周六日

摘完士多啤梨嗰日我去咗做咩呢?喺屋企覺?呢個雖然係一個幾好嘅活動,但喺我反而去左行山,呢個行山活動一早同 Flor 約好咗喺去一個叫 Waitakere Ranges 嘅地方。

呢邊(新西蘭)嘅行山路徑同香港分別都幾大,第一,無乜石屎路,好少少嘅會喺石仔路,其它可能係爛泥,不過我覺得都唔算難行。另外就係環境,呢邊好多樹,唔似香港行山,頭頂乜都無。不過有好有唔好,頭頂無野可以睇吓風境,我就只係見到樹樹樹樹。

當日就無乜特別,都喺行路~

行完山我去左 Piha Beach 睇日落,當日情況?有啲相大家可以睇吓~ (哈又去 Piha,因為開車去好近)

而跟住嗰個星期日,就真喺休息休息啦,不過黃昏又去左睇日落,今次係 Mt Eden

3 comments:

manming said...

好多藍天白雲好靚
行山比香港的行山感覺更原野更自然

日落的地方都好靚
不過好似好少人咁...

kinkin said...

會唔會行埋另外o個幾條Track ar?

好有穿梭於山野間感覺呢~~好大自然呀

好掛念藍天白雲呀!!
呢排香港個天都係灰濛濛....

日落都好靚呢

fai said...

mm:
係架都好野吓
可能太多人去過,所以無乜人

kin
唔知呀,未必啦我估