2007-11-06

晚餐

原本今晚打算簡簡單單食呢個生菜加蝦丸加麵,預備出去整嘅時候,見到房東喺到整餃子。八掛嘅我梗係睇吓人地點整,睇吓睇吓,另一邊廂嘅房客喺到整緊水煮肉片。
原來水煮肉片好易整,有機會返到香港整比大家食,哈哈!
咁我偷緊師整水煮肉片嘅時候,餃子整好左,仲食緊 tim~ 房東叫我去整吓,我當然義不容辭拎起碗筷走去試吓。味道不錯,哈哈,不過呢味比較需時,都係諗吓學唔學。
咁結果今晚喺食我嘅正餐之前,分別試左餃子,五香餅同水煮肉片。哈哈!

3 comments:

kinkin said...

好吸引wor~~
咁你知水煮點解嗎?

等你番lai 去你屋企開大食會, 又可以食水煮肉片同餃子, 仲有你快d 學多d 唔同國家野食la, 第時番HK 搵唔到野做都可以開餐廳ma, haha~~~

manming said...

諗起水煮肉片我都想食呀
你返黎記得要煮呀!

努力做assignment喇...

Sai Sai Meow said...

剩係睇你的文章
我已經流晒口水

救命
我又有肚餓啦