2007-11-16

One Tree Hill 及工作

士多啤梨

呢幾日又無打 Blog,我去左搞乜呢?其實都好多嘢搞,又係時間打返出黎。
有日無聊嘅時間上左 One Tree Hill,One Tree Hill 上面原本有一棵樹,但喺其實而家 One Tree Hill 經已變左做 None Tree Hill 㗎啦,不過喺指個 Hill 唔喺個地方。成個山頭,羊 _ 處處,一不小心就會踩中。

講多無謂,睇相最實際



另外一樣,唔知喺好消息定,就喺我搵到工啦,喺做 Strawberry Picking。工作地點喺機場附近,離我住嗰到車程約十五分鐘,工錢 0.4 NZD / Kg。不過做幾個鐘都攰到 PK,每日可以由朝早六點做到下午兩點。不過我都係做三四個鐘就閃人,每日我計過搵到最多四五十蚊,睇嚟我都喺再搵過其它高人工少少嘅工。做左 Strawberry Picking,有感而發,提左首詩
摘梨日當午,汗梨禾下土。
誰知盒中梨,粒粒皆辛苦。
影左少少相,有精神少少再打多啲。

5 comments:

kinkin said...

d 羊係唔係有人養ga??
可以自由出入牧場ga?

我係清境見到ge 風光同你係OTH 見到ge 差唔多, haha~~

40-50蚊係ND?如果做3-4hr 人工都ok ar

Anonymous said...

yuen loi....not yet mature geh strawberry dou gei ugly wor....@@" and first time see how the flower looks like jar! - gut

fai said...

Kin:
1: 唔知,理論上唔比掛?

40-50, 但係之後攰到做唔到其它野呢~
呢到最低人工每個鐘有 12 蚊架~

Gut:
係呀都幾唔靚仔,哈哈

manming said...

原來士多啤梨係咁樣開花結果o架?
勁呀!
係唔係好考腰力o架?
你最多話有40-50蚊
咁咪即係有成110kg?
咁即係有幾多粒左右?
1100粒?

fai said...

mm
係呀 100 Kilogram 以上
幾多粒真係唔知
因為有 D 好大粒,有 D 好細粒,睇你好唔好彩